Tuesday, February 9, 2010

Vis cu pom înflorit

V-am zis despre visul cu chelie care "erea decât de rău". Şi m-am înarmat cu răbdare, curioasă a vedea ce se întâmplă... Recunosc, nu e timpul pierdut, dar până la urmă n-am păţit nicio ruşine.

Astăzi am înţeles de ce. V-am povestit cam în ce fel îmi aduc eu aminte visele, nu? Ei, cam în acelaşi mod, acum câteva ore mi-a căzut ochii pe fotografia de aici, moment în care, de nicăieri, mi-am amintit un alt vis. Senzaţia mea e că a fost mai demult, înainte de "chelie", dar n-aş băga mâna în foc că n-a fost chiar azi-noapte :). Problema e că acum sunt într-o mare dilemă despre "care pe care" între visele mele :))

Era iarnă (cel puţin aşa ştiam în vis) şi stăteam de vorbă cu părinţii mei (ciudat, pentru că nici nu locuim în acelaşi oraş), într-un loc pe care nu-l cunosc şi, deodată, apărut din senin, mi-a atras privirea un copac înflorit. M-am bucurat grozav (nota bene: şi în realitate păstrez în minte momentul când văd primul copac înflorit primăvara), apoi am văzut încă unul :)

Trecând la lucruri serioase >:)
(Una gri) Pomi a vedea înseamnă griji. Dar...

Înverzit sau înflorit, copacul înseamnă veselie şi bucurie. Când este reperul principal al visului, reprezintă propria fiinţă; dacă e înflorit, arată stare de sănătate bună, speranţă, optimism, încredere, mari aşteptări de la propria persoană, suflu nou în situaţia actuală, noutăţi, schimbări favorabile, imaginaţie, inspiraţie.

Copacul în vis indică stabilitate emoţională, armonie interioară. Înseamnă că ştii mai multe lucruri decât crezi şi trebuie doar să cauţi informaţia în sufletul tău. Reprezintă propria ta persoană şi modul în care te percepi, deci - înflorit - viguros, pregătit pentru a depăşi orice problemă şi îndrăgostit de viaţă. Copacul reprezintă inteligenţă, maturitate, înţelepciune.

Sau poate era doar neînchipuitul meu dor de primăvară :)


No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)