Wednesday, June 16, 2010

Alina caută un job

Am un post aparte astăzi. Pentru că o prietenă are nevoie de ajutor. Alina caută un job şi mă gândesc că poate, din întâmplare, cineva care ajunge pe blogul meu are posibilitatea să-i ofere şi altceva decât clasicul "sunteţi supracalificată" de care am făcut haz amândouă :)

Am cunoscut-o în perioada în care, pe lângă slujba de la şcoală - la care n-am putut niciodată renunţa - am lucrat şi eu în vânzări. S-a lipit de mine fără nicio explicaţie logică :) şi am rămas prietene de atunci şi până astăzi, deşi vorbim foarte rar şi ne vedem şi mai rar. Dar o recomand cu toată încrederea, iar în cazul în care cuvântul meu nu valorează prea mult pentru că nu mă cunoaşteţi, acordaţi-i totuşi şansa unui interviu.

Prin urmare: Alina locuieşte în Bucureşti, este un excelent om de vânzări, cu 8 ani de experienţă, dintre care 5 în middle-management. Este o persoană capabilă, harnică, voluntară, cu putere de muncă, eficientă, cu rezultate excelente în slujbele anterioare. Ştie contabilitate primară la perfecţie, gestiune pe calculator, în programul WinMentor. Citez: în vânzări "nu e mai nimic din ce nu aş putea face sau învăţa extrem de rapid". O mai rog pe ea, când ajunge pe-aici, să adauge alte comentarii şi completări, dacă n-am zis eu bine.

Mulţumesc tuturor pentru atenţie.

2 comments:

  1. Engleza stie? ce nivel? Ce studii are? Formale, cu patalama? Situatie familiala? Dorinta (si putinta) de relocare depaaarte, departe?

    ReplyDelete
  2. Oooooooo, bine aţi venit, domnu' sărbătorit! :)

    Transmit mesajul tău, dar are familie aici, cu doi copii, cred că e departe unde te mutaşi mata :)
    :)

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)