Sunday, October 31, 2010

De Halloween

Nu ştiu despre cel de-afară, dar la mine-n cap a fost unul grozav! Am dormit mult şi greu, dar pe felii, pentru că am visat e-n-o-r-m! A fost o buluceală teribilă în mintea mea, iar dimineaţă am reuşit să-mi reamintesc câteva dintre ele (visele, d'apoi ce?):

- În unul era vorba despre o apă mare, care semăna cu Dunărea (dar n-aş fi sigură); nu părea ameninţătoare, însă trebuia musai s-o traversez şi mă străduiam să găsesc o modalitate... Nu părea un lucru imposibil de realizat, dar eram un pic alarmată de faptul că nivelul apei dădea semne de creştere.

- Apoi am visat că aveam o pisică. M-am tot gândit în ultima vreme să-mi iau una, şi se pare că în vis era cea despre care am tot vorbit cu nişte prieteni de curând... Motivul pentru care n-am luat-o la mine (de pisica din viaţa reală spun) este că nu mi se pare drept pentru un motănaş să stea închis în casă cu zilele, aşteptându-mă pe mine să ajung seara, epuizată şi mofturoasă... Se pare însă că în vis făcusem pasul, dar pisica aceea slăbea îngrozitor, deşi aveam întotdeauna grijă să-i dau de mâncare, mult şi bun...

- Am visat-o pe Sormea, cu care împărţeam aceeaşi cameră, nu mai ştiu cum şi de ce. De fapt, parcă erau şi ai mei pe-acolo, dar dintre toate visele, pe ăsta mi l-am amintit cel mai puţin...

- În visul dinspre dimineaţă aveam bicicletă şi o lăsasem în faţa unui bloc (unde vizitam pe cineva). Când am coborât, am găsit-o fără un cauciuc... cineva ţinuse să-mi arate că o "parcasem" pe "locul" altcuiva :)) - bucureştenii ştiu despre ce vorbesc. Îmi lăsase un bileţel, dar mă enervasem atât de rău, că aproape am decis s-o las acolo. A apărut un individ, foarte amabil, care s-a oferit să mă ajute, după care mi-a cerut bani :)) - asta e tot cutumă de la Bucureşti. Apoi am aflat că cel care-mi luase roata ştia cine sunt (avea o nepoată care fusese eleva mea), şi-i spusese celuilalt că sunt plină de bani :)) şi că, dacă mă ajută, poate cere oricât, că plătesc. La finalul visului eram într-o sală de judecată şi procesul mergea bine :)) pentru mine, zic.

4 comments:

  1. o daa....asta da vis

    ReplyDelete
  2. No, că or fost mai multe :)) Şi m-am trezit după fiecare :D

    ReplyDelete
  3. marfa rau visele :)) :D

    alex firulescu here :D

    as vrea si eu sa visez ca sunt un multimiliardar :D

    ReplyDelete
  4. :)) Neaţa, Alex!
    Păi nu, că tu visezi deja :)) cu ochii deschişi! :)) Ştiu eu, că se vede pe tine :))

    Thanks for comment :)

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)