Saturday, October 16, 2010

Concert David Guetta "One Love"

Aseară. Fain! Intens şi bine organizat, însă nouă ni s-a părut puţin cam scurt. Asta pentru că ne-am şmecherit, nu ne mai tocăm nervii cu intro, aşa că am ajuns în sală pe la 11 jumate, de unde a rezultat că, la final, Guetta terminase de mixat, da' noi abia ne încălziserăm :))

Pentru artist, "Chapeau!" şi osanale. DJ-ul francez lipsea de pe lista concertelor mele (cine mă citeşte frecvent ştie că-mi place rău să dansez, iar pentru discoteci nu mai am nervi, aşa că show-urile astea reprezintă o soluţie ideală!). La minusuri trecem faptul că mi s-a părut că a cam încurcat "prima oarele" şi " a doua oarele" - a câta e el la Bucureşti şi a câta ascultă careva bucata nouă cu Rihanna... Eu am fost un pic dezamăgită de insistenţa cu care promova piesa, mai ales că pentru bis aş fi preferat altceva, iar Sormea tot mârâia că vreo două din preferatele ei nu s-au auzit deloc. În rest, prezenţă scenică plăcută, spectacol de lumini foarte bun (mai bun decât mă aşteptam eu pentru un concert de felul ăsta, da' după Rammstein :D... e greu să mă mai lase mască), excelentă comunicare cu publicul, şi muzică de dans la superlativ. Trebuie să amintesc neapărat despre sală - şi spun: ÎN SFÂRŞIT am dansat cum şi cât am vrut, fără să mă mai calc cu nimeni pe degete sau să mă trezesc cu fluierele picioarelor sfărâmate, să mă dau cot în cot cu cele en-şpe persoane din coastele mele, să mă trag involuntar de păr cu vecinele ori să respir fum de tutun în loc de aer! NIMIC DIN TOATE ASTEA! Implor organizatorii de event-uri ca, pe viitor, să ia serios în consideraţie uriaşul pavilion central de la Romexpo!

Pentru playlist, vă puteţi uita aici. Dacă doriţi o mostră (deşi nu se poate simţi basul în măruntaie decât într-o sală), a descoperit Sormea aici o filmare bună - pe la minutul 2.45 începe Commander :D (nu vă puteţi închipui cum sună piesa asta mixată live!). Şi, desigur, poze de pe aparatele noastre :D























































































5 comments:

  1. JULICO, SPUNEAI CA TE POTOLESTI PE ANUL ASTA SAU... CE VB EU, TU NU AI SA TE POTOLESTI NICIODATA. VAD CA AI RAMAS CU ACEEASI ENERGIE SI E COOL, DAR FAZA CU DISCOTECA NU MERGE DECAT IN COMPANIA MEA DIN CAUZA ASTA NU TE MAI AGITI... :)AS MAI COMENTA, DAR A INCEPUT SA COMENTEZE SI BEBE ASA CA...LA MAI MULTE SI AJUNG EU ACASA SA MAI REPETAM UNA DE-A NOASTRA! TE PIUP!

    ReplyDelete
  2. Păi... uitasem că mi-am luat deja bilet :)) Şi apoi, de-astea mici, aproape de casă, mai merg... Ziceam de unele mari, cu deplasări :)) că nu mai e finanţili... Tre' să inventez bani pentru taxa de la doc şi pentru revizia de sfârşit de an. Că ăştia, cu "reforma" lor fiscală, mi-au golit de tot sacul!

    ReplyDelete
  3. Da' nu ştiu dacă mai e în picioare VIP2000, mamaie :))

    ReplyDelete
  4. LASA MAICA, VIP-UL A PICAT DUPA CE AM PLECAT NOI. CUM SA REZISTE IN TOP FARA NOI DOUA?! AVEM NEVOIE DE PROVOCARI ADEVARATE, CA DE MAMAIE NICI NU SE PUNE PR...INCA. ARE TOVARASA ENERGIE MAI CEVA CA IN TRECUT

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)