Sunday, August 28, 2011

Rom-coms

Ştiu că ar trebui să-mi pun cenuşă-n cap grav pentru treaba asta, că nu-s suficient "dă culturalizată" într-ale cinematografiei, dar îmi plac teribil romcom-urile (romantic comedy movies) şi le prefer altor soiuri de filme, mai ales când fac pauze între orele lungi de lucru, ori iau vacanţe între lunile solicitante de muncă, ori pot să aleg din ce se difuzează la tv. Vin aproape la egalitate cu desenele animate, mă destind, mă binedispun şi mă încântă cu superficialitatea lor hazoasă. Adică, OK, recunosc că mai dau ochii peste cap la fazele finale şi la împăcări miraculoase, dar ştiu că astea n-au cum să lipsească, aşa că, odată luată grija şi eliminat imprevizibilul finalului, pot să mă bucur în tihnă de toate încurcăturile de până acolo.

Prin urmare... ia gâciţi la ce m-am uitat din timp în timp anul ăsta - mai ales de când nu mai muncesc ca un câine :D şi am căzut la pace cu mine însămi, să-mi iau - per amor del cielo! - pauză de la orice (din ce în ce mai mult orice, zic!), că şi-aşa nu-mi mai ieşea nimic ca lumea în ultima vreme. Oricum, vacanţa e aproape pe sfârşite (am avut ceva plecări după cum ştiţi, iar acum sunt de pus la punct materialele cu care am rămas în urmă), aşa că nu cred că o să mai am răgaz pentru d-astea muuuuuuuult timp de acum încolo. Dau ceva mai multe detalii despre cele care mi-au plăcut mie mai mult şi fac apoi o listă - alfabetică, nu am alt criteriu - cu ce-am mai văzut :)

How to Lose a Guy in 10 Days nu e cine ştie ce film, dar eu sunt legată afectiv de el, pentru că prima dată l-am văzut cu Sofia şi cu Maria, la foarte scurt timp după ce mă mutasem în Bucureşti. Atâta ne-am distrat la filmul ăstaaaaaaaaaaa, de nu pot să vă spun în cuvinte! :)) Ceea ce demonstrează - încă o dată, dacă mai era cazul - că sunt de o importanţă crucială locul, momentul şi oamenii cu care împarţi ceva :) Oricum, merge pentru o oră şi ceva de distracţie. Iar dacă aveţi aceeaşi dilemă ca un amic al meu care n-a priceput de ce s-o supărat aşa rău la final fata - "că doar şi ea minţise tot atât cât şi el", vă explic eu: minciunile pe care le spui ca să termini o relaţie nu's totuna cu minciunile pe care le spui ca să continui una. Cel puţin din punctul de vedere al femeilor. Pentru care e şi filmul. Cu Matthew McConaughey cu tot :D



Leap Year a fost o minunăţie de film, din seria celor care mi-au plăcut datorită jocului actriţelor din rolul principal. Aici, Amy Adams e pur şi simplu superbă! E ca o gură de aer proaspăt, ceea ce e destul de greu pentru filmele de felul ăsta, cu "traseu anteprogramat". Acţiunea a reuşit să mă surprindă la fiecare pas (şi credeţi-mă, e ultra-greu, pentru că sunt intuitivă la nivel yoda!), iar umorul - irish kind - e fain de tot :)) În plus, personajul masculin mi s-a părut extrem de credibil, în sensul că nu-i afli povestea şi nu-i pricepi farmecul decât odată cu partenera lui, ceea ce e oarecum neobişnuit pentru genul ăsta cu feţi-frumoşi.




Confessions of a Shopaholic e meritul Islei Fisher. Boala asta nu e cunoscută tuturor, prin urmare s-ar putea să vă lase rece nevoia compulsivă de a cumpăra a personajului, iar firul acţiunii este destul de uşor de anticipat. Becky este însă absolut irezistibilă, frumos şi convingător conturată pe ecran, fără falsări evidente (le caut întotdeauna). Şi spun asta referindu-mă şi la final, pentru că trezirea la realitate şi rezolvarea conflictului devin credibile datorită interpretării.




Morning Glory e despre altă obsesie. Rachel McAdams interpretează o woorkoholic pe care o s-o îndrăgiţi garantat :)) pentru că face tot filmul. De data asta avem şi un cast secundar mai bun - cu Harrison Ford şi cu Diane Keaton e cam greu să ratezi o comedie romantică - aşa că puteţi să-i daţi o şansă :)



Letters to Juliet E DESPRE VERONA! Dacă nu înţelegeţi exclamaţia şi nu aţi văzut încă Italia pe care să o iubiţi, s-ar putea să nu înţelegeţi despre ce spun aici :) Filmul iese puţin din categoria comediilor, fiind un pic pe minus la umor, dar compensează prin atmosferă - cea pe care am recunoscut-o, pentru că o ţineam minte de când am văzut Verona :) cu ochii mei. E un spaţiu magic, cu sau fără Julietă ori amor, unul dintre oraşele mele preferate dintre cele pe care le-am văzut. Dincolo de asta, un film bine jucat, cu o chimie extraordinară între actori :)


Iată şi restul. Link-urile vă trimit în trailere dacă sunteţi curioşi. Să vedeţi ce aglomeraţie de Sophie-ii pe metrul pătrat :))

A Lot Like Love
Friends With Benefits
From Prada to Nada
Just Go with It
Killers
Larry Crowne
Life as We Know It
Mamma Mia!
No Stings Attached
Something Borrowed
The Back-up Plan
The Bounty Hunter
The Devil Wears Prada
The Switch
The Ugly Truth
Valentine's Day
When in Rome



No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)