Saturday, January 18, 2014

Gata.

Ştiţi programul acela care n-ar trebui să-ţi dea voie să postezi atunci când nu eşti în deplinătatea facultăţilor? Unde e? Cineva ar trebui să-l activeze pe calculatorul meu. Şi un miracol ar trebui să oprească acest post din a fi postat. Dacă-l citiţi, înseamnă că nu merge programul acela. Ori nu-l am instalat.

Bărbatul pe care l-am iubit cel mai mult până acum - am iubit mai mulţi, pentru că eu nu sunt lebădă! deşi cred că sunt, dar mi-am ratat menirea... -, bărbatul, vă zic,  pe care l-am iubit cel mai mult până acum, pentru care aş fi trecut prin orice, aş fi făcut (aproape) orice - zic "aproape" pentru că eu sunt destul de cerebrală şi de raţională, deşi oamenii spun că nu e adevărat - bărbatul acesta, zic, m-a sunat azi să-mi povestească - în plină depresie (pe care i-o deplâng) - cum a iubit (şi încă iubeşte) o Femeie. Cam aşa cum l-am iubit eu pe el. Ca Bărbat. Odată, demult, în vremi de mult apuse. Eu. - Că el o iubeşte şi acum şi e în plină criză existenţială. Vă spun sincer că o iubeşte mult. Şi s-au despărţit. Şi iadul s-a mutat pe pământ pentru el. Şi - nu ştiu din ce motive - m-a sunat pe mine. Să-mi povestească. Şi eu l-am ascultat. Pentru că am veleităţi de maică tereză. L-am sfătuit cum am putut mai bine. L-am şi rănit cu ironii, presupun - deşi m-a rugat să nu-l judec, dar n-am putut, pentru că l-am iubit aşa cum îmi povestea el că a iubit pe altcineva. I-am spus că totul trece, că oamenii găsesc resurse să se facă bine. I-am fost confident. Un pic. Şi trebuie să-i mulţumesc aici - e blogul meu, doar, nu? Pentru că m-am vindecat. Sunt bine. Şi s-a terminat. Nu mai sunt infirmiera lui. Şi a nimănui. S-a terminat. "A plague o' both our[!] houses!" Din acest moment e pe "ignore mode". Îmi pare rău, dar nu mai sunt disponibilă - thank God for small favors.

Acum sunt liberă.
De tot.
Goodbye.


No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)