Tuesday, March 5, 2013

I'm a Woman Who Does Too Much

De Crăciun, am primit de la Sormea un calendar dedicat unui astfel de personaj - că cică sunt. Dar am fost un piculeţ sceptică - ştiţi felul ăla de închipuire, de cred oamenii despre tine c-ai fi, dar tu ştii bine că nu... Sunt o femeie ocupată, e adevărat, dar nu afaceristă, PR-istă, corporatistă sau mai ştiu eu ce dă bine în ultima vreme pă planetă...

Mi-a plăcut însă obiectul, cu multe citate faine, cu multe sfaturi, sugestii business şi nu numai, despre timp, încredere, cu glume şi autoironii etc. Dar tot nu-mi părea pentru mine. Până azi, când am citit: "We Women Who Do Too Much love lists." :)) Hell I was wrong! :)) Pe modelul ultimei dileli cu de-alde supranumiţii "Schengen" de pe FB, pe mine - jur că - ar trebui să mă cheme Iulia van Listă-Muşat. Continuarea m-a convins:

Lists help us to feel clean and organized. In fact, sometimes we add things we have already done to our lists so we can check them off and feel better. We're not so dumb!

:)) Yeap, that's me! :))

Later edit
Am mai găsit una croită după mine: "Excuse the mess, but we live here." (Roseanne Barr) :))
Mama şi-acu' îşi aminteşte, sărăcuţa, cum îi spuneam: "Lasă-mă, dragă, e casă de oameni, nu muzeu!" :))

2 comments:

  1. Un dezacord in titlu: I'm a Woman Who Does Too Much

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Mulţam.

      Plecasem de la titlul calendarului - care e, într-adevăr, la plural. Engleza mea e praf, aşa că n-am observat.

      Delete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)