Tuesday, November 30, 2010

Romgerian Scam :D

(Fara diacritice) Am fost impresionata pana la lacrimi. Daca doriti sa ajutati... Sau stai, vrea sa-mi doneze???


Donatie din partea Doamnei Rita David.
No BNM [160 Rue Des Martyrs Co Cody )
Abidjan, Cote d'Ivoire

ATTN:
Dragi una a lui Dumnezeu    
Eu sunt persoana de mai sus numit din Kuweit Sunt casatorit cu Mr.Williams David, care a lucrat cu ambasada Kuweit, în Coasta de Fildes pentru noua ani înainte de a muri, în anul 2004. Am fost casatoriti timp de unsprezece ani, fara un copil. El a murit dupa o boala scurta care a durat doar patru zile.   
Înainte de moartea sa, am fost atât crestin nascut din nou. De la moartea lui am decis sa nu se recasatoreasca sau de a lua un copil în afara casa mea matrimoniala care Biblia este împotriva. Când sotul meu a fost în viata târziu el a depus suma de $ 2. 5 milioane (doua milioane si cinci sute de mii de dolari SUA) în banca de aici, în Abidjan în suspensie Cont.   
În prezent, fondul este înca cu banca. Recent, doctorul meu mi-a spus ca i-au încalcat grav caz de boala, care este problema cancerului. 
Unul care-mi deranjeaza cel mai mult este boala mea accident vascular cerebral. Având cunoscut starea mea am decis sa doneze acestui fond la o biserica sau individuale, care va utiliza acesti bani way I sînt mergi la a instrui aici. Vreau o biserica care vor utiliza acest fond pentru orfelinate, vaduve, saditor cuvântul lui Dumnezeu si sa depuna eforturi pentru ca casa lui Dumnezeu este mentinuta. 
Biblia ne-a facut sa întelegem ca binecuvântat este mana care grivet. Am luat aceasta decizie pentru ca am dont have orice copil care va mosteni aceasta bani si rudele sotul meu nu sunt crestini si am dont nevoie eforturilor mele sotii sa fie folosite de cei necredinciosi. Nu vreau o situatie în care acesti bani vor fi folosite într-un mod nelegiuiti.   
Acesta este motivul pentru am putea lua aceasta decizie. Nu îmi este frica de moarte, prin urmare, stiu unde ma duc. Stiu ca am de gând sa fie în sânul lui Dumnezeu. Exodul 14 VS 14 spune ca Domnul va lupta cazul meu si eu trebuie sa detina pacea mea.   
I dont nevoie orice comunicare telefonica în acest sens din cauza mea de sanatate, prin urmare, prezenta rudelor sotul meu este in jurul meu mereu nu vreau sa stiu despre aceasta dezvoltare. Cu Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile. De îndata ce voi primi raspunsul dumneavoastra Va voi da de contact ale bancii aici din Abidjan. Vreau ca tu si biserica sa se roage întotdeauna pentru mine, pentru ca Domnul este pastorul meu. fericirea mea este ca am trait o viata demna de un crestin. Oricine care doreste sa slujeasca pe Domnul trebuie sa-i serveasca în duh si în adevar. Va rugam sa fie întotdeauna rugaciune toate prin viata ta. A lua legatura cu mine prin adresa mea de e-mail rita_01@yahoo.co.jpg   
Mai multe informatii pentru orice întârziere în raspunsul dumneavoastra va da-mi camera în aprovizionarea cu o alta biserica sau individuale, pentru acest scop. Va rog sa ma asigur ca veti actiona în consecinta, astfel cum am aratat aici. În speranta de a primi raspunsul dumneavoastra. Ramaneti binecuvântat în Domnul. 
Al tau în Isus Hristos 
doamnei Rita David
Varianta în limba neaoşă a unei Nigerian Scam. Da' ştiu că au pus Google Translate-ul la work!
:))

2 comments:

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)