Friday, October 9, 2009

Din nou la început

Celor care mă mai citeau şi-mi mai pândeau blogul (mulţumiri!) trebuie să le cer scuze pentru îndelungata tăcere. Nu pentru că nu s-ar fi întâmplat o mie de catralioane de lucruri între timp am stat ascunsă, ci dimpotrivă... am o mulţime de draft-uri pe care nu reuşesc defel să le fac publicabile... (poate-mi va ieşi cumva şi asta....)

În afară de faptul că traversez una dintre cele mai intense, mai consumante şi mai extenuante perioade din ultimii ani ai acestei vieţi ale mele (motiv pentru care se întâmplă o sumedenie de lucruri neplăcute care mă enervează şi mă irită absurd, obosindu-mă peste măsură), trebuie să anunţ şi vestea cea bună: astăzi am început cursurile Şcolii Doctorale.
:)

E un lucru bun pentru mine, nu am nicio îndoială. Atâta că varianta oficială a deschiderii din seara asta m-a speriat dintr-o mulţime de motive: este vorba de un volum de muncă pe care abia acum îl percep ca fiind uriaş, cu destule cursuri cât să mi se învârtă capul, cu profesori renumiţi pe care i-am citit acum o sută de ani când eram studentă. Şi cu obligativitatea obţinerii, de la profesorii aceştia, a notelor de peste 8... lucru pe care, în exact momentul acesta, îl găsesc imposibil de realizat fără greşeală.

Poate că nu aveam nevoie de încă un element stresant ca să-mi însorească zilele şi nopţile...
but what the heck, I'll sleep when I'm dead!

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)