Wednesday, January 23, 2013

Una mare sau patru mai mici

Astăzi am trăit o experienţă interesantă în viaţa mea de profesor: am discutat la o clasă a XI-a despre fixarea următorului test de verificare şi le-am propus o perioadă de lucru mai lungă, pe tema "Romantismului românesc", care să se încheie cu o lucrare complexă. Când am tras linie, materialele pentru evaluare se cam adunau: parte teoretică amplă, cu trăsături şi reprezentanţi, un text narativ - nuvelă istorică şi caracterizare de personaj, trei texte eminesciene foarte complexe.

Iar ei, tot stând şi socotind, au ajuns la concluzia (jur că n-am fost eu cu ideea!) că mai bine fixăm termen de predare a materialelor + test pentru şi după fiecare operă în parte. Că altfel... ştiu ei că o să le lase nerezolvate, au să se adune şi o să fie rău de ei. Sunt sigură că nimeni n-a sărit într-un picior de fericire, dar verdictul a fost (aproape) unanim şi nicio voce nu s-a opus (notabil)... Chiar n-am simţit obiecţiile obişnuite, cele care apar invariabil în astfel de situaţii...

P.S. V-am mai spus că uneori îmi place să fiu profesor? :)
        Eh, au crescut şi ăştia... Azi am fost mândră de ei :)




No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)