Wednesday, March 30, 2011

Experiment: Iubirea

Astăzi, la o oră de pregătire pentru bac cu cei de la a 12-a, i-am făcut de baftă pe avangardişti, că ne-au eat our dust (cum s-ar spune) şi le-am arătat noi cum se face artă! Am hotărât să scriem o poezie la care fiecare să contribuie cu câte un singur vers, în condiţiile în care singurele lucruri pe care le cunoşteam erau tema şi rândul colegului de dinainte (deci fiecare vedea doar versul anterior, pe care apoi îl acoperea într-o cută a foii de hârtie).

În ciuda unor proteste furtunoase din spatele clasei, tema aleasă a fost iubirea. Iar poezia, citită cu voce tare la sfârşit... iat-o:

Iubirea între două persoane se naşte în timp.
Iubirea va fi veşnică mereu.
Oricât de scurt pe-acest pământ va fi timpul meu
Voi profita la maxim de el
Vocea de miere a unei minuni sufleteşti
Minunea din sufletul meu erai tu.
Păcat că nu mai cred în basme.
Dar fără tine, realitatea e înspăimântătoare
Şi respiraţia mi se opreşte-n loc...
Vreau să te sun... atunci când îmi amintesc de tine
Şi adorm cu praful urmelor tale pe pleoapele-mi grele.
Iar în fumul uitării... focul arde... iar tu dispari
Şi-mi apari doar în vis şi visul moare lumea moare dar tu rămâi,
ca să-mi arăţi - definitiv - ce mare bogată avem.

:))
Aplauzeeeeeeeeeeeeeeeeee!

11 comments:

  1. Asa, DA!!
    KUDOS a 12-a! :)

    ReplyDelete
  2. Da' noi n-am protestat:)))).Am fost d'acord in felu' nostru...:)))
    (Silvia)

    ReplyDelete
  3. Ce draguta e poezia :)

    ReplyDelete
  4. @lili
    Ce mai, dărâmăm avangarda pe picioare :))

    ReplyDelete
  5. @Zen
    Dar cum dar /:)
    La voi trebuia şi fie cu emo, sau cu eco, sau cu greenpeace, cu coldwar ori cu yogibeer!
    Bine că am eu ultimul cuvânt. Şi catalogul =))

    ReplyDelete
  6. yey we did it...
    we created something beautiful

    cine ar fi crezut ca poate iesi ceva asa frumos din mintile unor oameni atat de diferiti, dar se pare ca pana la urma esenta este la fel chiar daca iubim in felul nostru intr-un final fiecare creeaza ceva frumos.

    back with the correct comment...
    srry

    ReplyDelete
  7. me too >:d<...

    de fapt sunt egoista
    i guess all of us...


    p.s. Sincerely thanks

    ReplyDelete
  8. Ce mi-a plăcut! Ia să mai experimentaţi!

    Subscriu cu aplauzeleeeee!

    ReplyDelete
  9. Păi da, şi ei că cică să facem la fiecare oră d-astea! Pentru învăţat eseuri cre'că o să-l aduc pe tata în vizită :))

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)