Thursday, July 16, 2009

"Ice Age 3" la drive-in


Bucureştiul are o nouă distracţie estivală: Drive-in Cinema. În zona comercială Băneasa, undeva între Ikea şi mall, poţi merge, în fiecare seară după ora 10pm, să vezi un film, aşezat comod în maşina personală. Trecem peste faptul că americanii făceau lucrul acesta acum câteva zeci de ani... important e că azi se poate şi la noi.

Am aflat despre deschiderea de pe 1 iulie din întâmplare, datorită unei ştiri de la televizor, care mi-a atras atenţia, în timp ce butonam să găsesc vreun film (nu-mi plac ştirile, nu urmăresc decât din greşeală). Am dat fuga pe internat să fac cercetări, am aflat detalii - titluri, ore, procedură -, am făcut convocarea şi am declarat câştigătorul: Ice Age 3 - Dawn of the Dinosaurs
cu bătăi din palme de fericire, că Ea e nebună după desene animate de toate felurile!
Ne-am distrat copios alături de mai vechii Manny, Sid şi Diego şi ne-au încântat noile găselniţe ale desenatorilor: Buck-the-diesel-weasel, Rudy-the-colossal-fossil (m-am ales şi cu două noi fixaţii lingvistice) şi, bineînţeles, Ea-veveriţa (care rămâne, până la urmă, cu ghinda în lumea ei jurasică). Secretul succesului garantat al noii distracţii este să te duci la vizionare cu inima deschisă şi veseloasă, să nu compari locaţia cu vreuna din State pe care ai văzut-o tu vreodată pe viu sau prin filme, şi - nu în ultimul rând - să ai o maşină cu un sistem audio bestial! Jos pălăria în faţa Jaguarului lu' Răzvan, că mi-a cutremurat pământul sub picioare!

2 comments:

  1. Secretul succesului era sa vezi filmul de pe capota masinii si sa auzi de la vecini. Ti-am spus sa iesi prin trapa dar tu te-ai tinut tare sa ramai lipita de bancheta. Data viitoare te rog sa nu iti mai uiti pantalonii scurti acasa...in rest filmul a fost absolut delicios, la fel ca si floricele!

    ReplyDelete
  2. Ti pup, Sof! Repetăm figura şi cu pantaloni scurţi! Acuma am şi bronz de Corfu pe mine!
    :P

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)