Sunday, June 19, 2011

Our "Club Life". Courtesy of Tiesto :)

În mod cert mă duc la concerte mai des decât apuc să scriu aici :)) Asta pentru că, iată, în iunie pe 18 l-am văzut a treia oară pe Tiesto şi tocmai am constatat că nu v-am mai povestit despre el :)) Mă rog, v-am mai zis de alţii...

Ca de obicei, am dansat de-am rupt condurii şi ne-am distrat excelent. În afară de faptul că a început mult prea târziu şi că dimineaţă am fost nevoiţi să plecăm înainte de a se termina (din motive obiective dă parcat Bumblebee în loc cu restricţii), totul a fost super fain - lumini, atmosferă şi mai ales muzică. La început am dat un pic ochii peste cap, enervată de înghesuiala specifică Romanelor, dar până la urmă au găsit băieţii spaţiu liber: lângă bere, aproape de căsuţele cu jetoane (ne mai încurca din timp în timp coada, dară şi noi pe ea!). Nu mai insist cu poveştile :) - cui îi place deja merge, cui nu-i place n-am ce-i face... şi nici ce-i povesti pentru convingere :) Aveţi playlistul aici, şi plusez cu o secvenţă din concert şi o melodie pe care am descoperit-o chiar în seara asta. Şi, bineînţeles, poze. Courtesy of Sormea :)


Love Comes Again şi Traffic (iConcert.ro via YouTube)


Via YouTube



 Hâc!























 O bârfă micăăăăă... :D

 :))








2 comments:

  1. Congratz pentru "living the t3h life" profa. Mai rar vezi asa pofta de viata, timp pentru viata sociala in aiste vremuri tulburi si frematand de foamete :)
    Nu pot sa va zic decat : tineti-o tot asa si hai cu nunta :D

    Cu respect, un fost elev (Decebal 12 d - promotie 2006)

    ReplyDelete
  2. He-he-heeeeeeeeeeeeei! Thanks for stopping by >:D<

    Vremurile n-ar fi ele aşa tulburi, dacă tulburi n-am fi noi :) Din păcate... De-asta lucrurile mărunte şi bune contează mai mult decât de obicei, pentru că viaţa nu aşteaptă să se facă lumea bine :)

    P.S. Aia cu nunta mi-a plăcut în mod special :))

    ReplyDelete

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)