Monday, May 2, 2011

Muşatinii la Bvlandra

Citesc azi în agendă, la evenimentele zilei: "Arthur Miller obţine premiul Pulitzer pentru Moartea unui comis voiajor, în 1949". M-a surprins coincidenţa, aşa că am zis că e un moment bun să vă povestesc repede despre vizita alor mei, întâmplată săptămâna trecută, după sărbători. Pentru că am fost la teatru, şi exact asta am văzut :)

Prin urmare, da. De Paşti nu am ajuns la Galaţi, pentru că voi pleca într-acolo peste două săptămâni, la nunta unui văr. M-am bucurat deci de libere, mi-am făcut curăţenie, am văzut un miliard de filme, am mâncat, am dormit, am dormit, am dormit. În plus, am prăjit aspiratorul şi calculatorul. Bonus, că doară nu credeţi că sunt copil cuminte pe gratis.

Marţi au venit ai mei şi a început odiseea. Asta pentru că tot marţi a fost şi ultima mea zi de vacanţă, so... all hell broke loose! Adică le-am pus cheile de gât :)), i-am reamintit tatei cărările p-aci, i-am pus în braţe o listă cu to-dos, şi mi-am văzut de ale mele. Seara, găseam oameni în casă care mutaseră mobile, reparaseră aspiratoare, plantaseră flori, făcuseră mâncare... you name it! Şi tot seara, pălăvrăgeală cât cuprinde!

Conform tradiţiei, m-am gândit cu Sormea la vreo trăsnaie de făcut cu ei şi, după lupte seculare, datorită lui Răzvan şi doamnei Manolea (cărora le mulţumesc din suflet!), am reuşit să fac rost de bilete la teatru: vineri, 29, Bvlandra - Moartea unui comis voiajor. Excelent! Recomand din toată inima, o reprezentaţie grozavă, impresionant de bine jucată, extrem de intensă, cu emoţii aproape palpabile. Chapeau!

Şi da, cred că teatrul a fost o idee bună a Iepuraşului de Paşti! Mai facem :) 

No comments:

Post a Comment

Warning!
Default "post as google account"! Change it if you don't have one.

Labels

advertising (16) Asia (2) Atena (1) Austria (7) avioane (8) balet (1) banc (6) BlueMoon (39) Bucureşti (32) Bumblebee (8) călătorii (27) cartea-de-pe-luna (14) Cehia (3) Christmas (34) circ (4) Citatepedia (2) concert (34) concurs (4) Constanța (1) contra-curentului (71) Corfu (2) Creta (2) dans (11) de-altii (16) dieta (1) dinozauri (1) dinVis (9) doctorat (42) documentar (19) dragoste (8) drinks (4) etnii (14) Europa (19) Facebook (18) filme (39) finanțe (1) flori (6) flybaboo-paravion (3) Franţa (1) friends (31) funninesses (38) gând (58) Germania (1) Google (16) Grecia (11) home (6) iarna (30) inceputuri (37) Irlanda (3) Israel (1) Istanbul (4) Italia (8) julls' kitchen (14) keywords (20) leapsa (2) lecturi (49) Londra (1) lookback (42) masini (10) meeting-people (8) metanoia (3) MirceaBadea (7) moft (10) Monaco (1) music (122) Netherlands (1) NewYear (14) Nisa (1) P&R (1) Palestina (1) perfume (3) photos (92) pictura (3) politics (35) Polonia (1) Portugalia (2) primavara (29) Romania (77) Rusia (1) Salonic (1) Santorini (3) sea (3) She (134) SMURD (2) Sofi (1) Spania (2) sport (3) StarStuff (8) SUA (1) super-stitii (7) teaching (54) teatru (14) thankyou (52) Thassos (3) toamna (15) Turcia (4) Twitter (2) Ungaria (2) vara (10) verba (3) video (1) worldwelivein (49) Ziua Nationala (9)